czwartek, 23 października 2014

Parujace reflektory

Czy ktos z Was w waszych autkach zetknal sie z parujacymi reflektorami? U mnie na poczatku zdarzylo sie ze oba reflektor czasami byl. Wywierc w tylnym dekielku, szkoda lampy aby wiercic w lampie nie wiem co u Was jest z tymi lampami, u mnie odpukac jest wszystko ok, nic. Jestem swiezym wlascicielem BMW 520 E39 , jak tylko pada czy jest plucha paruja szkla w przednich reflektorach jaka jest na nie rada. Wiem ze temat byl poruszany ale parujace lampy (bixenony, malysz) w mojej A4 B6 doprowadzaja mnie do histerii, oczywiscie sa szczelne. Witam. Czy Wy rowniez macie problem z parujacymi przednimi reflektorami ( polifowe)? U mnie jak sie troche ochlodzi to momentalnie prawie.

W moim Oplu Astrze III mocno zaparowuja reflektory biksenonowe. Importer (GM Poland) lekcewazy problem. Mankament ujawnil sie, gdy samochod mial. Witam Mam maly problem z parujacymi reflektorami, jesli intensywnie dzialaja wycieraczki ze spryskiwaczami lub pada deszcz, paruja

Witajcie! Ostatnio trochejezdzilem w deszczu i po wjechaniu do garazu zauwazylem, ze zaparowaly mi reflektory. Czy w nowych TOyotach to. Dzis udalo mi sie odkryc dlaczego w wyniku naprawy pogwarancyjnej reflektory z poczatku nie paruja a pozniej wraca wszystko do normy.

HAPPY BAROK z Pakamera.pl - Happy Barok -producent mebli w stylu new design , Projektant Katarzyna Jasyk. Happy Barok. Zmien zdjecie w tle. Wgraj zdjecie. Przesun zdjecie. Usun zdjecie. Zrezygnuj Zapisz zmiany. Wybierz kategorie. Dodaj filtry. Obserwuj. Produkty. Meble, Happy Barok, porownanie cen w sklepach internetowych. Polecamy Happybarok fotel CUBI RED, Happy Barok pufa Sommer Flower, Happy Barok Pufa.

8 Gru Kup produkty projektanta Happy Barok Furniture. Poczuj sie elegancko i wyjatkowo dzieki robionym recznie produktom. Happy Barok - Oryginalne meble do salonu, producent mebli tapicerowanych. Zapraszamy do zapoznania sie z nasza oferta.

Meble tapicerowane marki Happy Barok. Eleganckie, recznie robione produkty najwyzszej jakosci w atrakcyjnych cenach! Zobacz obnizki do 70 na. Happy Barok to polska marka oryginalnych mebli tapicerowanych projektowanych przez Katarzyne Jasyk. W ofercie mozna znalezc ciekawe pufy, sofy, fotele. 7 Wrz Happy Barok -polski producent mebli tapicerowanych w stylu new design

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.